Contact Info / Websites

All 43 movie Reviews


I'm Afraid of Butterflies I'm Afraid of Butterflies

Rated 4 / 5 stars

close...

i like the story, it's a good one. your clues were well-placed! some parts seem a bit weird, but you already addressed that. i'm sure a full version would be great.

voice-acting, which you also addressed, was sub-par. the lines werene't bad at all (again, the story was well-written), but just the voices themselves.

the animation i found to be great. i liked the overall style of the film. people are just idiots (what emo kid would have a yellow scooter?!). her bf did look oddly like a javabean or A&F model hehe. i liked your FbF inserts a lot. i think you'll make a great full FbF some day ^.^

as a final product is was merely okay, but i KNOW you have the ability to do excellent! i'm sure even the full version was much better. honestly the only *flaws* i can find in this movie are the voices and the strange transitions. i definitly hope to see more from you =D


Nandi responds:

Now your making me wonder what a "javabean or A&F model" is exactly... could be obvious T_T; . Thank you for the review.


Bean TV Bean TV

Rated 4 / 5 stars

emoness

in light of recent events, the emoTV song should be changed

HOW COULD THIS HAPPEN TO ME
I'VE MADE MY MISTAKES
GOT NOWHERE TO RUN...

that would have made it that much more awesome lol


WigheadFilms responds:

i dont know what events your talking about!


Under the Mistletoe Under the Mistletoe

Rated 4.5 / 5 stars

cute, i liked it!

totally agree. especially halloween. we all celebrate it because we all believe in the night of the spirits, right? of course!

asshole people celebrate shit out of tradition, not neccisarily religion. my whole family gathers up for christmas and we have an awesome time. sure, half of us are atheist/agnostic, but who cares. we're having a great time together. who cares why someone celebrates something, leave them to their own fucking business.



Trichinosis Trichinosis

Rated 4.5 / 5 stars

your right to express your opinion

i will not state whether or not i agree with your opinion cuz it doesn't really matter. but the point is, you're allowed to express it JUST as much as the people reviewing the submission, claiming to keep this shit to yourself or whatever.

they're being hypocrites in that, while they OBVIOUSLY should be allowed to tell you that you're wrong, they're saying to stop incorporating agendas into your flash. well their agendas have been clearly stated in their reviews of your flash. they can disagree with you all they want, but that's the beauty of it. both sides are equally permitted to express their views.

people claim you don't know what the fuck you're talking about, when in reality they don't know any better themselves. saying things about iraq being better now and we helped them and all this shit. while that might or might not be true, you only see what they want you to fucking see. if an american dies in iraq we make a huge ass story about it. when an iraqi dies, guess what iraqi tv shows!

fact of the matter is, tv is just as "one-sided" as this flash or any reviews are...it's all about that person's opinion. so all of you faggots shut the fuck up and keep your shit to yourselves and rate the flash for being a fucking flash.


People find this review helpful!

Fowl Injection Fowl Injection

Rated 5 / 5 stars

wow

that was amazing. stunning visual work. as for music...i'm not sure if it would fit but if you shift the animation arouind a bit, it would work awesomely with In the Hall of the Mountain King (by Greig) anyway damn that was nice



Playground Playground

Rated 1.5 / 5 stars

ok...

i'm not going to just say it sucked, cuz then you'll be like flaming me for the bad review like a little faggot. so here's the constructive criticism.

1.) way too slow. there's 3 kills in this and it's a lot longer than it should be. if you're going to make violent shit, make it fast-paced and racy. interesting and bad ass!

2.) graphics. i mean they're like sticks. so unless you're going to have crazy good FbF, then avoid that. make better graphics, and animate it more. i mean there's a kid swinging and then a sword appears. there's a motion tween on a sword, then a head is gone.

3.) get a bit more creative. i mean there's only 3 kills in this, and i'm guessing you aimed for a violent anim? get more creative and make some more interesting kills, or just make 3 really good fights i suppose.

basically, get some FbF, step up the pace a notch, and get some creativity in there! this would be a decent anim for a noob. i dunno whether or not you are a noob, but this definitly wasn't front page.

and sorry to break it to you but just because someone rates your stuff bad, doesn't mean the community sucks...maybe your animation sucks. and don't act all high and mighty and shit cuz you got front page, you didn't deserve it.



Sonic Skate Sonic Skate

Rated 3.5 / 5 stars

not a bad skate video

this is the first sprite-skate flash i've ever seen if it isn't the first one on NG. it wasn't bad. but just a little tip:

your background seems kind of dull. and half the time i thought sonic was standing still until an object came into view. you don't have to make your background all super artistic, but try making 3 cityscapes. layer them on top of eachother, the last one being biggest and darkest, second being smaller and lighter, and the first the lightest and smallest. make them all move in one direction, the first one moving the fastest, and the next one slower than the last. just a little tip that'll take 5 minutes to do in your next animation.

but overall, it was a pretty good skate flash, a genre i'm not too big a fan of.



Walk-Smash-Walk Walk-Smash-Walk

Rated 5 / 5 stars

blazer is right...

you don't often see music videos for techno songs. techno songs are just loops and don't really have much story behind them (i.e., lyrics). but i've been watching this forever and ever on newgrounds and i still love it. it has its own style being 2D, not live action or 3D. i love it!



Sexy Ass Eggnog Sexy Ass Eggnog

Rated 3.5 / 5 stars

hahaha

graphics weren't that great and that voice was annoying, but that was funny lol. i was laughing to myself over the whole thing just going 'eggnog?!' lol!


People find this review helpful!

Mr. Ambiguous Mr. Ambiguous

Rated 5 / 5 stars

that was fuckin hilarious

dude! i love the vagina! haha. that was the fuckin best shit ever. that was fuckin hilarious. i was watchin it with my older brother in the room and he comes over JUST when he says he loves the vagina. hahaha. fuckin awesome i loved it. but i'd have to say he's metrosexual. people can act gay, just not like the same sex. that would be metrosexual. thus he is metrosexual, and metrosexual he shall be!